When you were here before   之前當你在這兒
Couldn't look you in the eye   我不能看你的眼睛
You're just like an angel   你就像個天使
Your skin makes me cry   你的肌膚讓我哭
You float like a feather   你飄浮著像根羽毛
In a beautiful world   在ㄧ個美麗的世界
I wish I was special   我希望我是特別的
You're so fuckin' special   你真是 fuckin' 特別
But I'm a creep, I'm a weirdo.   但我是個討厭鬼 我是個怪胎
What the hell am I doing here?   我到底在這兒幹麻
I don't belong here.   我不屬於這裡

I don't care if it hurts   我不在乎如果這會受傷
I want to have control   我想要有所控制
I want a perfect body   我想要完美的身體
I want a perfect soul   我想要完美的靈魂
I want you to notice   我希望你注意
When I'm not around   當我不在附近時
You're so fuckin' special   你真Fuckin特別
I wish I was special   我希望我是特別的

But I'm a creep, I'm a weirdo.   但我是個討厭鬼 我是個怪胎
What the hell am I doing here?   我到底在這兒做什麼
I don't belong here.   我不屬於這裡

She's running out again,   她又消失了
She's running out   她消失了
She's run run run running out...   她消失了

Whatever makes you happy   不管是什麼讓你快樂
Whatever you want   不管你想要什麼
You're so fuckin' special   你真Fuckin特別
I wish I was special...   我希望我是特別的

But I'm a creep, I'm a weirdo,   但我是個討厭鬼 我是個怪胎
I don't belong here.   我不屬於這裡
I don't belong here. I don't belong here...  我不屬於這裡 我不屬於這裡...

這裡有好多版本~可以聽一下
http://dinghaw.blogspot.com/2007/07/creep.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    leaderkid 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()